dinsdag, augustus 05, 2008

Overzicht activiteiten augustus 2008

Ziehier de aankomende activiteiten van de maand augustus op een rijtje. Al deze activiteiten vinden plaats (aan het pleintje) op het einde van de Munstersestraat.
  • Woensdag 6 augustus : Fietstocht naar boer Frans in Zutendaal. (Vertrek om 19u)
  • Vrijdag 29 augustus : de jaarlijkse burenbarbecue. (Aanvang 19 uur)
  • Zaterdag 30 augustus : Fuif in de tent, dit jaar onder een nieuwe naam: 'Faute Partie'.
  • Zondag 31 augustus : Verkoop per opbod van verschillende panelen van het stuntschilderij. (van 14u tot 16u)

Bij deze zou ik, paapreporter, graag gebruik maken om reclame te maken voor een nieuw 'project' of beter: een nieuw 'probeersel'. Als paapreporter vond ik het altijd plezant om korte artikels te schrijven voor tvpapendaal. Nu mijn betrokkenheid wat geminderd is en paapreporter2 het zo goed als overgenomen heeft, wil ik eens iets nieuws proberen. Op http://zutendaal.blogspot.com kunnen jullie nu alle activiteiten van heel Zutendaal vinden. Het 'project' is nog maar in de beginfase en ik moet nog uitzoeken wat de meest efficiënte manier is om iets dergelijk overzichtelijk te kunnen houden en hoe de meeste details correct overgebracht kunnen worden. Hierbij kan ik de mening van iedereen goed gebruiken. Alle hulp is natuurlijk ook welkom. Ik heb voor de gemakkelijkheid een forum geïnstalleerd waar je alles kwijt kan :-)
Klik hier of klik op 'Het Zutendaals forum' in de links-sectie rechts op deze webpagina. Om spam en ongewenste boodschappen op het forum te vermijden moet je wel eerst registreren vooraleer je je zegje kan doen.

Geen opmerkingen: