donderdag, juli 14, 2005

Welkom

Ik heet iedereen graag welkom op tv papendaals eerste officiële webstek. Op deze pagina hopen wij u regelmatige updates aan te kunnen bieden over gebeurtenissen, onnozeligheden en ja...zelfs roddels in ons kleine papendaal. Het is weliswaar niet alleen de taak van onze vliegende reporters om dingen aan de weet te komen, maar wij rekenen ook op jullie volle steun om ons te helpen deze weblog te onderhouden. Het is ook mogelijk zelf commentaar te geven op reeds gepostte artikels zodat we er hier een zo aangenaam mogelijke 'digitale' bijeenkomstplaats kunnen van maken voor in tijden van verveling of gewoonweg voor de fun.


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldige site! Wij trots papendalers te zijn.

Anoniem zei

Misschien een goed idee om de Witch-party dit jaar in ons eigen befaamde spookhuis te houden. Succes gegarandeerd! Gegroet vanaf de Molenblook.

Paapreporter zei

Lol, inderdaad. We kunnen een volgende keer misschien aan de brandweer vragen om die binnenmuren weg te kappen, dan hebben we ineens onze zaal :-)

Anoniem zei

ik een papendaler trots zijn
ik fier zijn op dit site prachtig
:p lol
greetz en groeNtjes
natan

Anoniem zei

Nice site'je Ward ;-)
zal der eens geregeld op komen zien,

Greetz Frank

Anoniem zei

ik weet nog een huis te koop! Het is er vaak aangenaam warm, en zeker niet duur....

Anoniem zei

Wel Ward ik moet eerlijk zeggen dat de site echt een juweeltje is!
Mooi gedaan!

Nu snap ik waarom je het zo druk hebt. :-)

Veel groetjes van een vroegere collega uit het verre Leuven! :-)